PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Friday, December 11, 2009

dia hanya kenangan

dia hanya kenangan yg hanya kadang2 datang menyapa....dan aku hanya kadang2 akan terkenang kembali setiap apa yang dia lakukan atau katakan...kenangan?aku seorang yang punya akal fikiran untuk tidak terus hanyut dengan kenangan walaupun kenangan itu menggangguku...amat mengganggu hati dan perasaanku yg amat mudah tersentuh...kadang aku terfikir,hikmah apakah yg akanku dapat dengan melalui ujian sebesar ini?aku patut membencinya tapi kdg2 aku tak dapat membencinya....aku patut melupakannya...tapi saban hari fikiranku tertanya2 adakah dia dapat terus mlupakanku??aku masih begini sedangkan dia telah menemui hidupnya...aku xmampu mmbuka hatiku untuk insan yg amat ikhlas menyayangiku sdangkan dia sdang enak bmadu kasih dgn buah hatinya....bukankah aku patut membenci org begini?yg sdaya upaya mmbuat aku percayakn dia,yg bgitu mnyokong,yg byk mmpengaruhi hidupku...tapi dgn slelip mata hilang dgn tiba2....sdangkan dskelilingku bgitu rmai yg menceritakan tentang dia kpadaku?bukankah hidupku sgt kasihan?kenapa aku begitu kuat untuk mendoakan kbhagiaannya??bukankah dia tidak layak untuk mdapat doa2ku???smuanya tentang kenangan..walau sbyk mana pun dia sakitkan aku sekarang,tetapi,dia yg dulu,tak pernah mnyakitkan aku...smoga dia pergi...hidup dgn aman dan bhagia...dsyangi dan mnyayangi...
dan aku...hanya bgantung kepada setiap detik2 yg berlalu...pergilah smua knangan...pergilah smuanya....smoga aku akan dtemukan dgn sseorang yg lebih mghargaiku...andai telah tersurat hatiku tetap dgn kenanganku...maka aku pasti CINTAKU UNTUK SIAPA......PASTI SEBENARNYA CINTAKU INI HANYA UNTUK YANG MAHA PENCIPTA....ALLAH SWT.....
-111209-

No comments:

Post a Comment

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

klik my ADs